Проблема: Універсальні документи потрібно підписувати директором та печаткою, а всі інші первинні документи потрібно підписувати бухгалтером та печаткою. Як правильно налаштувати підписи?
Вирішення: Потрібно налаштувати підписи в модулі «Користувацькі налаштування комплекту підписів». Для цього необхідно створити два записи в підрозділі «Найменування» та вказати в першому перелік всіх первинних документів з підписом «Бухгалтер-печатка», а в другому вказати «Універсальний документ». В підрозділі «Перелік умов» вказати типи для первинних документів (все, окрім «Документ з вкладенням»). Для «Універсального документу» вказати тип «Документ з вкладенням». В переліку підписантів для першого найменування додати сертифікат бухгалтера та печатки. Для другого найменування додати сертифікат директора та печатки.