При підписанні документа виникає помилка «Захищений носій не знайдено»

Відповісти
roo
Повідомлень: 1
З нами з: 01 грудня 2017, 10:41

При підписанні документа виникає помилка «Захищений носій не знайдено»

Повідомлення roo » 16 вересня 2019, 10:13

При підписанні документа виникає помилка «Захищений носій не знайдено»
Для виправлення необхідно перевірити:
1. Чи підключений захищений носій до комп’ютера.
Захищений носій, на якому зберігається секретний ключ для підписання або відправки документів, обов’язково повинен бути підключений до комп’ютера.
Потрібно перевірити, який захищений носій був підключений до комп’ютера, оскільки кожен секретний ключ повинен зберігатись на захищеному носієві. (Наприклад: до комп’ютера підключений захищений носій з ключем директора, а в програмі потрібно підписати документ бухгалтером).
2. У програму не завантажений необхідний сертифікат.
Потрібно перевірити наявність діючого сертифікату в програмі в розділі «Адміністрування» - «Сертифікати» - «Встановлені сертифікати», в колонці «Захищений носій» навпроти сертифікату має бути встановлена відмітка. Якщо сертифікат в програмі відсутній, необхідно завантажити його з сайту Кваліфікованого надавача, в якому отримали сертифікат, після чого завантажити цей сертифікат в програму FREDO.
3. Операційна система не розпізнає захищений носій (не встановлений драйвер).
Драйвери для захищених носіїв на сучасних операційних системах вже встановлені, але якщо у вас застаріла операційна система, необхідно буде встановити їх в ручному режимі. 4. Не активовані служби «Смарт-карта» та «Plug and Play».
Необхідно відкрити на комп’ютері «Служби» та перевірте чи активовані служби, які відповідають за роботу захищених носіїв на комп’ютері. За необхідністю запустити служби та перезапустити програму FREDO.
5. Захищений носій пошкоджено або не працює Usb роз'єм.
Під час підключення захищеного носія від виробника ТОВ «Автор» до комп’ютера, на ньому загоряється індикатор. Якщо цього не відбувається, потрібно під’єднати захищений носій до іншого USB роз’єму.
Якщо захищений носій не працює, рекомендується звертатись до компанії, в якої придбали носій, для здійснення заміни чи ремонту.
Відповісти