У клієнтів, які використовують поштовий сервіс UKR.NET, при отриманні пошти виникає помилка:

Відповісти
zvn
Повідомлень: 19
З нами з: 11 вересня 2019, 10:15

У клієнтів, які використовують поштовий сервіс UKR.NET, при отриманні пошти виникає помилка:

Повідомлення zvn » 19 березня 2020, 18:21

Проблема: У клієнтів, які використовують поштовий сервіс UKR.NET, при отриманні пошти виникає помилка: Помилка підключення до серверу вхідної пошти.

Причина: Поштовий сервіс UKR.NET змінив процедуру підключення зовнішніх програм по протоколу IMAP.

Вирішення: На даний момент підключення налаштовується наступним чином:
1. Зайти на поштовий сервіс UKR.NET та ввімкнути доступ для зовнішніх програм за IMAP-протоколом. Доступ вмикається в розділі «Налаштування»-«Керування IMAP-доступом».
2. Внести назву програми та отримати пароль.
3. Даний пароль внести в налаштуваннях пошти в програмі FREDO «Адміністрування»-«Параметри системи»-«Електронна пошта». Пароль необхідно вводити для серверу вхідної та вихідної пошти.
Відповісти